Δίαιτα Atkins

H δίαιτα Ατκινς είναι δημιούργημα του καρδιολόγου Robert C.Atkins, η οποία έγινε δημοφιλής με το βιβλίο “Η επαναστατική δίαιτα του Δρ. Ατκινς”, όπου δημοσιεύτηκε το 1972. Η δίαιτα προωθεί ένα προφίλ διατροφής χαμηλό σε υδατάνθρακες, υψηλό σε πρωτείνες και λιπαρά.
Η θεωρία τής δίαιτας Atkins βασίζεται στο γεγονός ότι τα σάκχαρα και οι απλοί υδατάνθρακες αυξάνουν το επίπεδο της ινσουλίνης, διευκολύνοντας την αποθήκευση λίπους. Η στέρηση σε υδατάνθρακες έχει ως αποτέλεσμα το αποθηκευμένο λίπος να καίγεται προκειμένου να παραχθεί ενέργεια.

Τι να περιμένετε κατά την Φάση I της Δίαιτας Atkins

Για τις πρώτες ημέρες, θα μειώσετε την ζάχαρη και την καφεΐνη. Θα πάρει 3 με 7 ημέρες η αποτοξίνωση από αυτές τις ουσίες. Κατά την περίοδο αυτήν, η έλλειψη αυτών των ουσιών θα προκαλέσει πονοκεφάλους, διάρροια, ναυτία, μπερδεμένη σκέψη (για αυτό να είστε προσεκτικοί όταν οδηγάτε) και μυϊκούς πόνους. Αυτό αναφέρετε συχνά ως “η γρίπη της εισαγωγής”. Αν υποφέρετε από αυτά τα συμπτώματα, θυμηθείτε ότι είναι προσωρινά. Σύντομα, θα μπορείτε να ξυπνήστε με τόση ενέργεια όσο δεν είχατε ποτέ, οι διαθέσεις σας θα ισορροπήσουν, και η πείνα σας θα εξαφανιστεί!

Πηγή άρθρου: ParaskeuasMargaritis blog

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out /  Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: