Μεσογειακή Δίαιτα

Image

Πηγή άρθρου: LefterisGkatziou

Η Μεσογειακή δίαιτα έχει αποδειχθεί ότι είναι από τις πιο υγιείς και ισορροπημένες δίαιτες στον κόσμο. Τα κύριά του στοιχεία είναι τα λαχανικά, το ψάρι, το ελαιόλαδο και το κρασί με μέτρο.
Υπάρχουν πολλές παραλλαγές της Μεσογειακής δίαιτας, αφού οι χώρες που συνορεύουν με τη Μεσόγειο θάλασσα είναι πολλές. Η τεράστια απήχηση της δίαιτας οφείλεται σε έρευνες που δείχνουν ότι οι άνθρωποι, οι οποίοι ζουν γύρω από τη Μεσόγειο έχουν μεγαλύτερο μέσο όρο ζωής και αντίστοιχα λιγότερες πιθανότητες να έχουν καρδιολογικά προβλήματα ή κάποια άλλη χρόνια πάθηση.

Πώς λειτουργεί:

Όσοι ακολουθούν την μεσογειακή διατροφή έχουν χαμηλότερα ποσοστά να αντιμετωπίσουν τον καρκίνο, καρδιαγγειακά προβλήματα ή άλλες χρόνιες παθήσεις. Η συγκεκριμένη διατροφή είναι πλούσια σε βιταμίνες C και Ε που χάρη στην αντιοξειδωτική τους δράση προστατεύουν τα ανθρώπινα κύτταρα από τις παραπάνω ασθένειες. Πρώτα πρώτα θα πρέπει να μειώσεις την κατανάλωσης της ζάχαρης και του αλατιού. Αυτό που έχει μεγαλύτερη σημασία είναι η ποιότητα και η ποικιλία των τροφών που καταναλώνεις ενώ αντίθετα η ποσότητα έρχεται σε δεύτερη μοίρα. Στο9 μενού περιλαμβάνονται φρέσκα ή αποξηραμένα φρούτα, ψάρι, λαχανικά, λιγοστό ζωικό λίπος και ελαιόλαδο που αποτελεί και την κύρια πηγή λίπους. Στην δίαιτα μπαίνουν και το λευκό κρέας, το τυρί καθώς και τα αυγά για κάποιες ημέρες της εβδομάδας.

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out /  Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: